wtorek, 9 września 2014

Wstęp + bohaterowie. :)


Ola Dros ( 18 lat )
Dla facetów jestem tzw " Zimną suką " tak mnie nazywają ale oni po prostu nie wiedzą jakie piekło przeszłam w dzieciństwie. Od jakiegoś roku razem z siostrą mieszkam w Lesznie i jeszcze nie zaraziłam się miłością do żużla. Teraz się to zmienia , brak kasy , propozycja chłopaka siostry żebyśmy się wprowadziły do niego.. i co? Nie chce znowu przeżywać takiego koszmaru. Gdy już ktoś mnie pozna a jest to ciężkie to może zobaczyć że jestem wesoła , zabawna , szalona i troskliwa. 


Przemek Pawlicki ( 23 lata )
Jestem żużlowcem i to jest moja miłość.. jedyna miłość. Nie mam dziewczyny chociaż na ich brak nie mogę narzekać. Na każdym kroku spotykam swoje "napalone" fanki. Mieszkam razem z Grześkiem pod Lesznem. Gdy tylko mój przyjaciel powiedział że wprowadzi się tu jego dziewczyna z siostrą byłem zły no ale cóż.. chłopak jest zakochany a czego człowiek nie zrobi dla osoby która kocha. 
Już dostałem ostrzeżenie o siostrze Lidki , Oli. Podobno jest strasznie cięta. Będzie wesoło. 
Jestem zawsze uśmiechniętym , pomocnym , opiekuńczym chłopakiem. 


Lidia Dros ( 25 lat )
Mam na imię Lidka i od 18 roku życia opiekuje się moją młodszą siostrą. Przez problemy finansowe musimy wprowadzić się do moje chłopaka i jego przyjaciela. Wiem że Olka nie skacze z radości ale chce jej zapewnić lepsze życie.. żeby zapomniała o tym co działo się w domu. 
Z Grześkiem jestem rok i wiem że ten facet nie zrobi tego co mój tata. Mam nadzieję że dzięki niemu i Przemkowi Olka zmieni zdanie na temat facetów i przestanie wrzucać ich do jednego wora.


Grzesiek Zengota ( 26 lat )
Wszyscy mówią że jestem wesoły i wiecznie uśmiechnięty. To chyba dobrze nie? 
Już niedługo wprowadzi się do mnie moja dziewczyna wraz z siostrą. Wiem co one przeżywały i rozumiem obawy Olki. Jednak ja nie jestem taki jak jej tata czy mama.. 
Moja misja specjalna to dać do zrozumienia Olce że nie wszyscy są tacy sami. 

Krótki wstęp :

Cześć mam na imię Ola i mam osiemnaście lat. Pomyślicie łoo to całe życie przed tobą , czas się bawić i takie tam... niestety. Zacznę od tego że mam starszą siostrę.. i w sumie to tyle. Mam "rodziców" chociaż oni nigdy nie powinni się tak nazywać. Mój tata jest alkoholikiem od małego pamiętam jak bił mnie , mamę i moją siostrę. Wiele razy dochodziło to próby gwałtu na mnie czy siostrze... To właśnie przez tego kata nie miałam dzieciństwa. Doskonale pamiętam że gdy tylko przekraczałam próg domu witały mnie przekleństwa i uderzenia. Mama też święta nie była... piła i to więcej niż tata przez co poroniła.. Ona jednak za każdym razem gdy wypiła wyrzucała mnie z siostrą z domu. Zliczyć się nie da ile nocy spędziliśmy na klatce w bloku trzęsąc się z zimna
Siostra gdy tylko skończyła osiemnaście lat wystąpiła do sądu o opiekę nade mną.. wygrała. Gdy tylko rodzice leżeli nawaleni spakowała mnie i siebie i wyjechaliśmy z miasta. Oni nawet nas nie szukali.. tak jakbyśmy nigdy nie istnieli.. Może to i dobrze? Uciekliśmy do małego miasta Leszna. Tam Lidka moja starsza siostra poznała swojego "jedynego" , żużlowca miejscowej Unii Leszno. Niestety nadszedł ten dzień kiedy oznajmiła mi że będziemy musiały się do niego przeprowadzić bo nasza sytuacja finansowa nie jest dobra. Dla mnie każdy facet był taki sam. Nie chciałam z żadnym mieszkać. Podobało mi się tak jak było czyli ja i Lidka.  Mój wstręt do facetów jest tak silny jak z Leszna do Chin!. Jestem tzw. zimną suką dla facetów.. oprócz Grześka w końcu to chłopak mojej siostry. Zaczynam nowe życie z Lidką , Grześkiem i jednym tajemniczym współlokatorem.

--------------------------------
Cześć. A więc jestem tu nowa a już od dawna planowałam założenie bloga no i jest. Mam nadzieję że wam się podoba i będziecie tu zaglądać. 
Jak już czytasz to zostaw po sobie ślad :) 

3 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie :) mam nadzieję, że Przemek ,,naprawi'' Olę! Życzę duuuużo weny i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz dobrze że będe czytać gamonu ;* Pisz dalej bo czekam na następny rozdział! ( wiem że imię Ola nie jest tu przypadkiem czopie ;*)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie... Nie dziwię się, że Ola tak reaguje na facetów, ale jej siostra ma rację, nie może wszystkich wrzucać do jednego worka. Mam nadzieję, że mieszkanie z Grześkiem i Przemem pomoże jej się pozbyć wstrętu do facetów.

    OdpowiedzUsuń